Vrácení a reklamace

Fingerboard se rozbil nebo ti nešel sestavit? I mistr tesař se někdy utne! To se holt prostě stává... Důležité je však přiznat si chybu a postavit se k ní čelem.

Reklamace: Pokud nejsi s produktem spokojen z důvodů nekvalitního zpracování, je velmi důležité, abys nám to dal vědět. Za prvé je v našem největším zájmu, aby s naším produktem byli všichni spokojeni a za druhé, bez tvé zpětné vazby se jen stěží můžeme zlepšovat. To ovšem neznamená, že na 100% všech reklamací odpovíme pozitivně. Ne každý problém s produktem je vadou výroby. ;)

Odstoupení od smlouvy: Ze zákona máme 14 denní povinnost ti zboží vyměnit nebo vrátit peníze bez udání důvodu. Je však třeba zároveň zohlednit § 1837 občanského zákoníku.

Komplet zabalené zboží prosím zasílej na adresu 5. května 1228, Milevsko 399 01. Do balíčku nám vždy přidej vyplněný Formulář pro odstoupení od smlouvy nebo Formulář pro uplatnění reklamace s číslem tvé objednávky, jménem a přáním, co máme s balíkem udělat (vrátit peníze nebo vyměnit). Stejné údaje nám prosím napiš také na email s předmětem VRÁCENÍ + číslo objednávky / VÝMĚNA + číslo objednávky. Díky!

Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dnů, většinou to ale stíháme rychleji. O přijetí zásilky a jejím následném vyřízení tě budeme informovat telefonicky nebo e-mailem. Na vrácení peněz na váš účet máme 14 dnů, vždy se ale snažíme poslat je v kratším termínu. Na reklamaci zakoupeného zboží máš 24 měsíců. Nevztahuje se však na vady, které jsou zapříčiněny mechanickým poškozením nebo běžným opotřebením, které je dané vlastností materiálu.